Kojarzycie pomysłową reklamę Mercedesa, w którym niemiecki producent chwali się innowacyjnym systemem Magic Body Control w oparciu o kurę? Reklama ta została szybko zripostowana przez Jaguara, ale na tym ta mała „wojenka” się nie skończyła.

Wielu fanów światowej motoryzacji kojarzy reklamę Mercedesa, w której zostały wykorzystane kury do tego, aby podkreślić precyzję działania systemu Magic Body Control. Działanie tego systemu możliwe jest dzięki kamerze, która rejestruje ukształtowanie nawierzchni i dostosowuje zawieszenie do kształtu nawierzchni jezdni. Zobrazowanie działania tego systemu było możliwe na prostym i dość zabawnym przykładzie kury. Wszystkim, którzy nie pamiętają reklamy Mercedesa polecamy kliknięcie w poniższe wideo:

Niestety, reklama nie spodobała się wszystkim. Brytyjski Jaguar wykorzystał nagranie do wbicia szpilki w niemieckiego producenta samochodowego i postanowili wydać własną edycję reklamy, również z kurą, ale oprócz tego jeszcze z… jaguarem. Samochody brytyjskiego koncernu jako priorytet stawiają bowiem wrażenia z jazdy, a nie systemy bezpieczeństwa. Wymowny jest slogan, który pojawia się w reklamie i brzmi „My wolimy koci refleks”. Reklamę Jaguara możecie znaleźć poniżej:

Przedstawiciele Mercedesa nie chcieli na tym zakończyć całego pojedynku. Tym razem odpowiedź nadeszła nie w postaci nagrania, a w formach billboardów. Na grafice wyraźnie widać flagową limuzynę Mercedesa, która jedzie ze sporą prędkością, a przed maskę wyskakuje jaguar. Całość puentuje slogan reklamowy „Ponieważ koci refleks nie jest wystarczająco szybki”.

mercedes-odpowiada-jaguarowi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Dodał: , w News. Dnia 30 grudnia 2013